جوانترین میلیاردرها
مهاجر غربت.(اجتماعی.فرهنگی.علمی
این وبلاگ سعی بر این دارد که تمامی اطلاعات اجتماعی.فرهنگی. وعلمی روز را ارائه دهد

جوانترین میلیاردرها

زمانی که شما یک چشم انداز و هدف دارید، سن یک مشکل نیست. شما هم می توانید به یک میلیاردر مانند این 7 جوان خود ساخته تبدیل شوید. این نوشته را ادامه دهید.

 

 جوانترین میلیاردرها

1) سرگی برین و لری پیج : شاید نام این دو را نشنیده باشید اما حتما امروز به وب سایت گوگل که این دو در سال 1998 تاسیس کرده اند سر زده اید. آنها با گوگل تعریفی دیگر برای نحوه استفاده از وب به مردم ارائه کردند. دو نفر از ثروتمندترین مردمان جهان که هنوز هم نقشی فعال در این شرکت ایفا کرده و همواره در جهت گسترش خدمات خود تلاش می کنند.

 

 جوانترین میلیاردرها

2) مارک زوکربرگ 27 ساله خالق یک امپراتوری : مارک زوکربرگ ، موسس و مدیر عامل شرکت فیس بوک است. فعالیت این وبسایت از سال 2004 آغاز شد. زوکربرگ جهت کلی و استراتژی فیس بوک را تایین میکند. در سال 2010 زوکربرگ 100 میلیون دلار برای کمک به نوسازی مدارس اهدا کرد و همچنین در این سال او به عنوان شخص سال مجله تایم شناخته شد.

 جوانترین میلیاردرها

3) داستین موسکوویتز 26 ساله : داستین موسکوویتز یکی از بنیانگذاران فیس بوک و هم اتاقی مارک زوکربرگ در کالج است. در فیسبوک او رهبر کادر فنی است و در واقع معماری اصلی سایت تحت نظارتش است.

 

 جوانترین میلیاردرها

4) یوساکو مایزاوا : این جوان 35 ساله بنیان گذار و مدیرعامل شرکت ستاره های امروز است. در وبسایت و شهر مجازی او هر کالایی که بخواهید به فروش می رسد. او شرکای بسیار زیادی پیدا کرده و وبسایت او به سرعت در حال رشد است.

 

 جوانترین میلیاردرها

5) تاناکا یوشیکازو : جوان 34 ساله که می خواهد بر رسانه های اجتماعی جهان حکوکت کند.او مدیرعامل شرکت GREE است. او از دانشگاه در رشته حقوق در سال 1999 فارغ التحصیل شد و در سال 2002 به این شرکت پیوست و در سال 2004 مدیر عامل GREE شد.

 

 جوانترین میلیاردرها

6) اولگ باخماتیوک : مرد 35 ساله کسب و کار. شرکت آوانگارد در سال 2003 تاسیس شد و او یکی از سهامداران شرکت است و در حال حاضر یکی از رئیس های آن است. اولنگ صاحب چندین شرکت دیگر موادغذایی، حمل و نقل، املاک و مستغلات است اما آوانگارد بزرگترین منبع کسب درآمد اوست.

 

 جوانترین میلیاردرها

7) پنگ زیافنگ : او شرکت خود را در جولای 2005 تاسیس کرد و هم اکنون رئیس هیئیت مدیره و مدیر اجرایی این شرکت است. قبل از این شرکت ، در ماه مارس 1997 او یک شرکت تولید کننده تجهیزات حفاظت شخصی را اداره می کرد که تا فوریه 2006 مدیر ارشد اجرایی آن بود. این شرکت پیشرو در تولید محصولات حفاظت شخصی در آسیا است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط ذبیح الله جعفری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: